ورزش و سالمندی

با افزایش سن به دلیل کاهش تحرک و فقدان فعالیت بدنی مناسب میزان بافت عضلانی تحلیل خواهد رفت. به طوری که زنان به دلیل شروع دوره یائسگی و آقایان نیز احتمالا به دلیل کاهش سطح هورمون های آندروژنیک دچار بسیاری از مشکلات نظیر درد های عضلانی - اسکلتی، پوکی استخوان، آرتروز، بیماری های قلب و عروق، دیابت و غیره می شوند. با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش های منظم و سبک ( 3 - 4 جلسه در هفته) شما به راحتی می توانید سلامتی خود را کنترل و روند پیری را به تاخیر بیندازید.

اهداف:
1- افزایش تعادل
2- افزایش قدرت
3- افزایش استقامت
4- افزایش انعطاف پذیری
5- کاهش گرفتگی
6- کاهش خستگی
7- کاهش درد

طراحی و برنامه نویسی توسط دپارتمان انفورماتیک شرکت بین المللی رکسان